Subject: RE: Apteegistatistika 2023 4.kvartal
From: "Marju Sammul" <[email-masked]>
To: "LAANEMAA Sirje" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 10:16:14 +0300

Tere!

Kirja lisast leiate apteegistatistika 2023. aasta IV kvartali kokkuvõtte.

2023. aasta IV kvartalis oli internetiapteekide kaugmüügi osakaal 
üldapteekide kogukäibest järgmine:

*Kaugmüügi käive üldapteekide kogukäibest: 2,5%

*Kaugmüügi ravimite käive üldapteekide ravimite kogukäibest: 0,7%

*Kaugmüügi retseptiravimite käive üldapteekide retseptiravimite kogukäibest: 
0,6%

*Kaugmüügi käsimüügiravimite käive üldapteekide käsimüügiravimite 
kogukäibest: 1,4%

*Kaugmüügi muude kaupade käive üldapteekide muude kaupade kogukäibest: 7,1%

Parimate soovidega

Marju Sammul

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

tel 529 8086

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

From: LAANEMAA Sirje <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 26. veebruar 2024 09:43
To: Marju Sammul <[email-masked]>
Subject: Apteegistatistika 2023 4.kvartal

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun saatke 4.kvartali apteekide statistika andmed.

Lisaks soovime ka kaugmüügi infot.

Tervitades

Sirje Laanemaa

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Analüütik | Kommertsosakond

Pärnu mnt 501

76401 Laagri

Telefon +372 650 3665

Mobiil +372 5629 7911

 <http://www.tamrobaltics.com/> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com